1.metatext
Prospekt sztuki rysowany w dowcipne, hotelowe łóżko. – W środku przypomina kartę recepcyjną. We voger pożądane hotelowe reklamy – serio.
2.space
Dekoracja przedstawia wnętrza hotelu. Jest to właściwie jeden pokój, lecz równocześnie w urządzeniu przypomina on nieco hotelowe foyer. Pośrodku, wezgłowiem dotykające ściany stoi olbrzymie, staroświeckie łóżko z baldachimem. W urządzeniu wnętrza przemieszanie elementów staroświeckich z nowoczesnymi. W centralnej ścianie, obok łóżka – okno, za którym błyszczy hotelowy neon „Metropol”. Jedne drzwi są drzwiami wejściowymi do hotelu, przeciwległe wiodą do hotelowych korytarzy.Sufit pocięty nieregularnością różnie biegnących stopni schodowych, widzianych jakby od dołu. Gdzieś, jakieś recepcyjne biureczko, telefony, kilka reklam linii lotniczych, trochę krzeseł i foteli.Na pierwszym planie jednakże, powinno się wyróżniać olbrzymie łoże, będące główną dominantą, dla mających się rozegrać sytuacji. Powinno być ono skonstruowane kilkuwarstwowo, jakby z szuflad pozwalających poszczególnym aktorom wsunąć się w łóżko niewidoczneniewidoczne łóżko poza ścianą, do której łóżko wezgłowiem przylega. Może tu być także stosowana zasada dna łóżka opuszczanego i podnoszącego się z aktorem. Dużo zależy tu od pomysłowości scenografa. Należy uchwycić ideę architektury hotelu: pożądane przerysowanie, plastyczna wiwisekcja organizmu hotelowej architektury.
4.space
zastaje dyrektora Rolasa monologującego do Drabów, którzy niezdecydowanie stoją przy łóżku.
5.movement
(Mesje Rolas chwyta się za głowę i usiłuje zanosić się sztucznym, histerycznym płaczem)
6.communication
(jakby nie słysząc Draba I
7.movement
stara się powrócić do równowagi, przez chwilę balansuje)
8.audio
(szuranie nóg, usłużna uwaga stojących w głębi sceny Drabów)